דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מלים שיווקיות בפינצטה 

מאת    [ 11/07/2011 ]

מילים במאמר: 285   [ נצפה 1868 פעמים ]

 

איך לבחור מלים שיווקיות בפינצטה

מה יותר משכנע אותך? כשמציעים לך מוצר ומסבירים לך כמה התכונות שלו יותר עמידות/זולות/נוחות מהמתחרים או כשמדגימים לך את החוייה של המוצר?

מחקרים מראים בבירור תשובה חד משמעית.

אנחנו קונים בעזרת הרגש ואז מצדיקים ע"י השכל.

דוגמא: קניית רכב.

אם תשאלו מישהו שקנה רכב, רוב הסיכויים שתשמעו תשובה כמו "זה היה הכי משתלם מבחינתי", או "זה הכי התאים לצרכים שלי".

בפועל אדם שקונה רכב, קונה דווקא אותו כי הוא עשה לו משהו בלב:

גרם לו להתלהבות, הדליק לו את הדמיון, הוא מרגיש שעם זה הוא יגרום לאנשים אחרים להסתכל עליו, לקנאות בו, או כל רגש אחר.

מה המשמעות מבחינתנו?

יותר "תראה"/"תרגיש" ופחות "תחשוב":

כשאתה כותב ללקוחות שלך או מדבר אליהם תשתמש פחות בדימויים/בהבטחות שכליות.

תשתמש בחושים:

בשאיפות (זוכרים?): אתה תראה את הכל אחרת- אתה תסתכל על החיים בצורה חיובית, אתה תשמע מחמאות מעמיתים/מהבוס שלך וכו'.

בכאבים: אתה כבר לא תראה את עצמך מגיע ל(אותו מצב...), אתה תפסיק לשמוע בקורת ועלבונות..

כמובן, אין הכוונה להבטיח הבטחות שווא.

הכוונה היא לכוון את הלקוח הפוטנציאלי שלנו לחוויה החיובית שתהיה לו בעקבות קניית המוצר/שרות.

מילת הג'וקר שצריכה לככב היא בדר"כ המילה "תרגיש".

אתה תרגיש נפלא, אתה תרגיש שהכאב נעלם, אתה תרגיש ערני ונמרץ.

מילים נוספות שאנו נשתמש בהן יהיו "דמיין איך", "גלה איך", וגם "תזכר איך הרגשת כש..."

כח נוסף שקיים במילים אלו הוא שהן מניעות לפעולה.

למרות שזה עלול להשמע מוזר, אבל כשאנו נותנים הנעה לפעולה יש אינסטינקט רגשי שפועל הרבה פעמים וגורם לאדם לעשות את ההחלטה.

אז...

דמיינו איך הלקוחות שלכם נראים נפלא, מרגישים ערניים, שומעים קומפלימנטים, וחושבים חיובי.

ו...הכל בזכותכם!

המון בהצלחה!

http://on.fb.me/ntStQF

 


http://on.fb.me/ntStQF


צבי נגלר הוא קופירייטר מקצועי ומשופשף בוגר תילתן. מנהל חנות לשעבר. כיום עובד כקופירייטר עצמאי ומנהל מדיה חברתית. מומחה לקופירייטינג וכתיבה שיווקית אפקטיבית: כתיבת תוכן לאתרים, שמות, סלוגנים, דפי נחיתה שלא מפסיקים להמיר, וכל דבר אחר שזז ומניע לקוחות לפעולה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב